მეცხრე კლასში ჩატარდა დამოუკიდებელი სამუშაო ჯგუფური მუშაობით თემაზე - სახელმძღვანელოში მოცემული ვარსკვლავიანი ამოცანა.
თემა - განტოლება. განტოლებათა სისტემები.
ჯგუფური მუშაობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ვარსკვლავიანი სააზროვნო ამოცანის ამოხსნას.
აქტივობა: ძველი მასალის განმტკიცება. - გაკვეთილის ბოლო 15 წუთი.
რესურსი:
სახელმძღვანელო, კალამი, ფანქარი, ფურცელი, სახაზავი.
ამოცანა:
საჭადრაკო ტურნირში 55 პარტია გათამაშდა. ორმა მონაწილემ ავადმყოფობის გამო ტურნირი ვერ დაასრულა. ერთ-ერთმა 10 პარტიის თამაში მოასწრო, მეორემ - ერთის. შეხვდნენ თუ არა მოთამაშეები ერთმანეთს? პასუხი დაასაბუთეთ. იპოვეთ მონაწილეთა ოდენობაც ტურნირის დაწყებისას.
დასმული ამოცანის გადასაჭრელად მოსწავლეები განაწილდნენ ჯგუფებად და აირჩა ლიდერები.
ჯგუფების მიერ დავალების შესრულება და შეფასება:
რატი ისიანი - 10
დევნოზაშვილი მარიამი ზ.
კოდიაშვილი ლიკა
შეყლაშვილი ლუკა
ალიევა საგადათ
გუნაშვილი ლიკა - 10
გუნაშვილი მარიამი
დევნოზაშვილი მარიამი რ.
მონიავა გიგი
გოგოლაძე გიორგი - 8
გოგოლაძე ნოდარი
მენთეშაშვილი ლაშა
აპრესოვი ლაშა
შეფასების კრიტერიუმები
ცუდი (4-5) | საშუალო (6-7) | კარგი (8-9) | ძალიან კარგი (10) |
ჯგუფმა ვერ შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობის გაანალიზება. დავალება ვერ შეასრულა. | არჩეული დავალების შესრულებისას დასჭირდა დახმარება, ცუდად ერკვევა პროპორციებში. | ჯგუფმა კარგად შეასრულა დავალება. შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობების ანალიზი, ამოხსნა ამოცანა და დაასაბუთა შედეგი. | ჯგუფმა ძალიან კარგად შეასრულა დავალება. ამოცანაში დასმული საკითხები თავისუფლად გააალიზა, ადვილად ამოხსნა ამოცანა, ძალიან კარგად დაასაბუთა და წარმოადგინა შედეგი. |
დამოუკიდებელი სამუშაო ჩატარდა საშინაო დავალების რვეულებში.
ჯგუფების მუშაობის ამსახველი სურათი: