მერვე კლასში ჩატარდა ჯგუფური მუშაობა თემაზე - სივრცული ფიგურები. თითოეულ ჯგუფს მიეცა ფიგურა და მოსწავლეებმა ამ ფიგურის შესახებ დადგინეს წვეროების, წიბოების, წახნაგების რაოდებობა. შეამოწმეს და მიიღეს რომ წვეროების ჯამი წახნაგების რაოდებობასთან ორით მეტია წიბოების რაოდენობაზე. ააგეს ფიგურის ნახაზი.
თემა - სივრცული ფიგურები
ჯგუფური მუშაობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ სივრცული ფიგურების გამოცნობას, ნახაზის აგებას და მათი მახასიათებლების დადგენას.
აქტივობა: ახალი მასალის განმტკიცება. - გაკვეთილის ბოლო 15 წუთი.
რესურსი:
სახელმძღვანელო, კალამი, ფანქარი, ფურცელი, სახაზავი,ფარგალი, ფიგურის მოდელი თითოეულ ჯგუფს.
დასმული ამოცანის გადასაჭრელად მოსწავლეები განაწილდნენ ჯგუფებად და აირჩა ლიდერები.
ჯგუფების მიერ დავალების შესრულება და შეფასება:
გრძელიშვილი ლაშა - 10
ალიავი ილხამ
ალიევი ნურლან
ნაგიევი ნაზირ
გოგოლაძე თამაზი - 10
ტყემალაძე ზურა
ახმედოვი ფირუზ
გაჩეჩილაძე გიორგი - 10
ასანიძე დავით
ორუჯოვი აგილ
ორდუხანოვი სეიმურ
დევნოზაშვილი ციალა - 10
გოგოლაძე გიორგი
ალიევა აიგუნ
პირიევა აისუნ
შეფასების კრიტერიუმები
| ცუდი (4-5) | საშუალო (6-7) | კარგი (8-9) | ძალიან კარგი (10) |
| ჯგუფმა ვერ შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობის გაანალიზება. დავალება ვერ შეასრულა. | არჩეული დავალების შესრულებისას დასჭირდა დახმარება, ცუდად ერკვევა სივრცულ ფიგურებში. | ჯგუფმა კარგად შეასრულა დავალება. შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობების ანალიზი, ააგო ნახაზი და მიიღო სწორი შედეგები. | ჯგუფმა ძალიან კარგად შეასრულა დავალება. ააგო სწორად სივრცული ფიგურის ნახაზი, ყველა მახასიათებელი დაითვალა და გადაამოწმა მახასიათებლების თვისება. |
სამუშაო შესრულდა ჯგუფებში მოსწავლეთა შორის ფუნქციების გადანაწილებით. ამ კლასში განსაკუთრებით ბევრი აზერია და უჭირთ კომუნიკაცია მაგრამ ჩემდა გასაკვირვად გამაკვირვა მათმა ჩართულობამ ამოცანის გადაჭრის საკითხებში. სწორედ ეს გახდა ასეთი მაქსიმალური შედეგების მიღების საშუალება.
არსებობს ჯგუფური მუშაობის ამსახველი დოკუმენტაცია.
ჯგუფების მუშაობის ამსახველი სურათი:
