მეცხრე კლასში ჩატარდა დამოუკიდებელი სამუშაო ჯგუფური მუშაობით თემაზე - მრავალწახნაგები. თითოეულ ჯგუფს მიეცა ფიგურა და მოსწავლეებმა ამ ფიგურის შესახებ დადგინეს წვეროების, წიბოების, წახნაგების რაოდებობა. შეამოწმეს და მიიღეს რომ წვეროების ჯამი წახნაგების რაოდებობასთან ორით მეტია წიბოების რაოდენობაზე. ააგეს ფიგურის ნახაზი.
თემა - მრავალწახნაგები.
ჯგუფური მუშაობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ სივრცული ფიგურების გამოცნობას, ნახაზის აგებას და მათი მახასიათებლების დადგენას.
აქტივობა: ახალი მასალის განმტკიცება. - გაკვეთილის ბოლო 10 წუთი.
რესურსი:
სახელმძღვანელო, კალამი, ფანქარი, ფურცელი, სახაზავი,ფარგალი, ფიგურის ერთი მოდელი თითოეულ ჯგუფს.
დასმული ამოცანის გადასაჭრელად მოსწავლეები განაწილდნენ ჯგუფებად და აირჩა ლიდერები.
ჯგუფების მიერ დავალების შესრულება და შეფასება:
დევნოზაშვილი მარიამი ზ. - 10
კოდიაშვილი ლიკა
შეყლაშვილი ლუკა
გუნაშვილი ლიკა - 10
გუნაშვილი მარიამი
დევნოზაშვილი მარიამი რ.
გოგოლაძე გიორგი - 8
გოგოლაძე ნოდარი
აპრესოვი ლაშა
რატი ისიანი - 8
მენთეშაშვილი ლაშა
მონიავა გიგი
ბაირამოვი თურან - 8
ალიევა საგადათ
ნაგიევა ფატმა
შეფასების კრიტერიუმები
ცუდი (4-5) | საშუალო (6-7) | კარგი (8-9) | ძალიან კარგი (10) |
ჯგუფმა ვერ შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობის გაანალიზება. დავალება ვერ შეასრულა. | არჩეული დავალების შესრულებისას დასჭირდა დახმარება, ცუდად ერკვევა სივრცულ ფიგურებში. | ჯგუფმა კარგად შეასრულა დავალება. შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობების ანალიზი, ააგო ნახაზი და მიიღო სწორი შედეგები. | ჯგუფმა ძალიან კარგად შეასრულა დავალება. ააგო სწორად სივრცული ფიგურის ნახაზი, ყველა მახასიათებელი დაითვალა და გადაამოწმა მახასიათებლების თვისება. |
სამუშაო შესრულდა ჯგუფებში მოსწავლეთა შორის ფუნქციების გადანაწილებით.
არსებობს ჯგუფური მუშაობის ამსახველი დოკუმენტაცია.
ჯგუფების მუშაობის ამსახველი სურათი: