2018-04-25



მეცხრე კლასში ჩატარდა დამოუკიდებელი სამუშაო ჯგუფური მუშაობით თემაზე - მრავალწახნაგები. თითოეულ ჯგუფს მიეცა ფიგურა და მოსწავლეებმა ამ ფიგურის შესახებ დადგინეს წვეროების, წიბოების, წახნაგების რაოდებობა. შეამოწმეს და მიიღეს რომ წვეროების ჯამი წახნაგების რაოდებობასთან ორით მეტია წიბოების რაოდენობაზე. ააგეს ფიგურის ნახაზი.

თემა - მრავალწახნაგები.

ჯგუფური მუშაობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ სივრცული ფიგურების გამოცნობას, ნახაზის აგებას და მათი მახასიათებლების დადგენას.

აქტივობა: ახალი მასალის განმტკიცება. - გაკვეთილის ბოლო 10 წუთი.

რესურსი:

სახელმძღვანელო, კალამი, ფანქარი, ფურცელი, სახაზავი,ფარგალი, ფიგურის ერთი მოდელი თითოეულ ჯგუფს.

დასმული ამოცანის გადასაჭრელად მოსწავლეები განაწილდნენ ჯგუფებად და აირჩა ლიდერები.


ჯგუფების მიერ დავალების შესრულება და შეფასება:


დევნოზაშვილი მარიამი ზ. - 10

კოდიაშვილი ლიკა

შეყლაშვილი ლუკა


გუნაშვილი ლიკა - 10

გუნაშვილი მარიამი

დევნოზაშვილი მარიამი რ.


გოგოლაძე გიორგი - 8

გოგოლაძე ნოდარი

აპრესოვი ლაშა


რატი ისიანი - 8

მენთეშაშვილი ლაშა

მონიავა გიგი


ბაირამოვი თურან - 8

ალიევა საგადათ

ნაგიევა ფატმა

შეფასების კრიტერიუმები
ცუდი (4-5) საშუალო (6-7) კარგი (8-9) ძალიან კარგი (10)
ჯგუფმა ვერ შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობის გაანალიზება. დავალება ვერ შეასრულა. არჩეული დავალების შესრულებისას დასჭირდა დახმარება, ცუდად ერკვევა სივრცულ ფიგურებში. ჯგუფმა კარგად შეასრულა დავალება. შეძლო ამოცანაში მოცემული პირობების ანალიზი, ააგო ნახაზი და მიიღო სწორი შედეგები. ჯგუფმა ძალიან კარგად შეასრულა დავალება. ააგო სწორად სივრცული ფიგურის ნახაზი, ყველა მახასიათებელი დაითვალა და გადაამოწმა მახასიათებლების თვისება.

სამუშაო შესრულდა ჯგუფებში მოსწავლეთა შორის ფუნქციების გადანაწილებით.

არსებობს ჯგუფური მუშაობის ამსახველი დოკუმენტაცია.


ჯგუფების მუშაობის ამსახველი სურათი:






ინფორმაცია

თემების რაოდენობა: 200

საიტზე იმყოფება: 2

არქივი

2024-01

2023-12

2023-10